සිංහල බ්ලොග් කලාව තුළ අවමංගල යනු පොරක් නොවේ. එහෙව් පොරත්වයක් කෘත්‍රීමව ආරෝපණය කරගන්නට මාන බලන පොරක් ද නොවේ. මේ වෑයම මියැදෙන්නට පෙර... හිතේ දුකට... බ්ලොගයකට කරුණු ගොනු කිරීමට ය. - අවමංගල -

Tuesday, November 1, 2011

ඒ පව අවිහිංසකද?

.... ____ ගියාට පස්සේ ගොඩාක්

පිරිමි, මහත්තුරු වෙන්න හදනවා... බෝධි සත්වයෝ

වෙන්න හදනවා....



මීට කළින් මම දාපු Post එකෙන් ම අද Post එකට

ප්‍රවේශයක් ගන්නම්...


මේ ලෝකෙ විරුද්ධ ලිංගිකයින් ගැන ආශාවක්

තියෙන, නිසියාකාරව හො‍්මෝන සිරුර ඇතුළෙ

ක්‍රියාත්මක වෙන හැම පිරිමියා ම තමන්ට ලැබෙන

හොඳම අවස්ථාවෙදි Try කරන්නෙ ගෑණියෙක් එක්ක

බුදියාගන්න. ඒක ප්‍රසිද්ධ රහසක්. ඒ වගේ ම මේ

සිද්ධාන්තය ස්ත්‍රී පාර්ශ්වයටත් පොදු ධර්මතාවක්...


පෝසත් වුණත් දුප්පත් වුණත් පොඩි ‍පොඩි සමාජයීය

විෂමතා දකින්න ලැබුණට මිනිසුන්ගේ, ගෑණුන්ගෙ

හැඟීම් එක වගේ...


"මල්ලී... මට මේ අවුරුදු 21 දී

අහන්න, දකින්න, අත්විඳින්න සිද්ධ වුණ දේවල් දිහා

බලද්දී මට එක දෙයක් තේරෙනවා... අපි දෙවියෝ

වගේ කියලා හිතන, සලකන, ගරු කරන මිනිස්සු

සෙක්ස්(Sex) කියන තැන දී බලු වෙනවා. ඒ දෙවියෝ

බලු වෙනවා. පිරිමි මහ පුදුම ජාතියක්. විලුඹ වෙනකං

ඇඳුමක් ඇඳගෙන ඉන්න ගෑණිව වුණත් ඇඳුම් නැති

කරලා බලන්න තරම් උන් වල්..."
මං

කාලයක් ගොඩාක් ආදරේ කරපු, මට ආදරේ කරපු

අක්කා කෙනෙක් දවසක් මහ රෑක මට එහෙම SMS

එකක් එවලා තිබුණා. ඇය කිව්ව කාරණේ ඇත්ත

නැත්ත මම, ඔබ, අපි හැමෝම දන්නවා...


"විලුඹ වෙනකං ඇඳුමක් ඇඳගෙන

ඉන්න ගෑණිව වුණත් ඇඳුම් නැති කරලා බලන්න තරම්

උන් වල්..."

ඇය මේ කියන්නේ ආශ්වාදජනක සතුටුදායක ස්වයං

වින්දනයක් උදෙසා පිරිමියෙක් ගැහැණියක්ව

මානසිකව භාවිතයට ගන්න හරි ප්‍රාථමික අහිංසක

අවස්ථාවක් ගැන. ඒක හරිම සරල දෙයක්. ඒක වරදක්ද

කියන එක විවාද සම්පන්න කා‍රණයක්. ඒ වගේ ම ‍මේ

සමාජෙ ඉන්න පිරිමින් අතරින් අහඹු විදිහට කෙනෙක්

තෝරගෙන ඇහුවොත්, "ඔයා ගෑණු කී දෙනෙක් එක්ක

බුදියාගෙන තියෙනවද...?"
කියලා...


ඔහු උත්තයක් දේවි. භෞතිකව තමන් කී දෙනෙක්

එක්ක බුදියාගෙන තියෙනවද කියලා. ඒ වගේ ඕනෑම

හැඟීම් දැනීම් ඇති පිරිමියෙක්ගෙන් ඇහුවොත්,
"ඔයා ගෑණු කී දෙනෙක් එක්ක

මානසිකව ; සිහින ලෝකෙ; මනෝ ලෝකෙ;

මනෝමය වශයෙන්; බුදියාගෙන

තියෙනවද...?"
කියලා...


"බර ගාණක්..." එක දහස්

නවසිය බර ගණන්වල ඉඳලා වතගොත ඒ ලැයිස්තුවේ

තියේවි. ඇත්ත කතාව තමයි ඒක. මේ මං ප්‍රවේශයක්

ගත්ත කාරණාව හරි විවාද සම්පන්න කාරණාවක්...

ඔබත් පොඩ්ඩක් හිතලා බලන්න...!


කාමේ සු මිච්ඡාචාරා වේරමණී

සික්ඛාපදං සමාදියාමි...
කියලා සිල් පදයක්

අපේ බුදු දහමේ පංච ශීලයේ තියෙනවා. එතකොට අපි

මානසික වශයෙන් රමණය බුදියා ගැනීම මේ සිල් පදය

කඩ කිරීමක්ද? පව් සිද්ධ වෙන ක්‍රම 3ක්

තියෙනවා...



1. සිතින්

2. කයෙන්

3. වචනයෙන්



එහෙම හිතනකොට මනෝමය වශයෙන් සිද්ධ වන්නා

වූ රමණය සිතින් සිදුවන පවක් නෙවෙයිද? ස්වයං

වින්දනය පවක් නෙවෙයි ද? දකින දකින කෙල්ල දිහා

බලාගෙන "ෂා මට ____තිබුණා නම්..." කියලා හිතන

එක පවක් නෙවෙයි ද?


මට මතකයි මං 10 පන්තියේ ඉන්නකොට

කුණුහරුපයක්වත් නොකියන පොඩි එකා. ඇත්තටම

අද වගේ ම ඒ කාලෙත් මං හරි අහිංසකයි. ස්වයං

වින්දනයක් ගැන හිතේ කොනකවත් තිබුණේ නෑ.

දවසක් අපේ පන්තියේ උදය - ඒ කාලෙ මගේ හොඳම

යාලුවා - මගෙන් අහනවා.


"මචං... _____ ____ එක පවක්

නෙවෙයි නේද...?"
මාත් ඉතින් කිව්වා නැහැයි

කියලා. උත්තරේට ඌ මාර සැටිස් වුණා.


එහෙම මෙහෙම කොහොම වුණත් ඒක පවක්

වෙන්නැති කියලා මට දැන් නම් හිතෙනවා. ‍එතකොට

සෙක්ස් චැට් කිරීම වරදක්. නේද?



අනේ මන්දා....



කතා පෙට්ටිය පීලි පැන්නා. පටන් ගත්තෙ වෙන

කතාවක් කියන්න. ඒ මඟහැරුණු කතාව මීළඟ Post

එකෙන් බලාපොරොත්තු වන්න....



Free Radio Promo :
 බෞද්ධයා ගුවන් විදුලිය - සැම හිත සුව පිණිස... 104.5‍ FM කොළඹට, 95.5 FM නුවරට, 99 FM රුහුණට...

No comments:

Post a Comment